Uita-te la viata prin parbriz,nu prin oglinda retrovizoare…

Pace si Iubire

Orange – telefonia de mare cacat ! Noiembrie 1, 2009

Filed under: Diverse — decofifa @ 16:17
Tags: ,


Orange , o mare prostie !

Povesti despre Orange :

1) Numarandu-ma printre cei 2mil de romani ce au numele Ion am avut surpriza ca de ziua numelui sa primesc de la orange 10 minute cadou.Pana aici toate bune si frumoase decat ca in respectivul mesaj au uitat ei sa precizeze ce fel de minute sunt:nationale sau in retea?
Am pus mana pe telefon si am sunat la 411 unde o voce blonda mi-a zis ca sunt minute nationale folosibile la orice ora si am sunat si eu apoi pe connex,pe fix etc. ca de sarbatori
Dupa vreo cateva mesaje de la Cronos cu un cost suplimentar peste ce calculasem eu,am sunat din nou la 411 si am intrebat daca nu cumva s-a facut o greseala in mesajul primit de la Cronos(nu aparea ceva de genul „mai aveti ???minute orange si 0 nationale”)
Respectivul operator ma intreaba ce fel de abonament am,raspund ca free si ma pune sa astept,acum vine BOMBA:MINUTELE NU ERAU DELOC NATIONALE CI ERAU MINUTE ORANGE.
Eu ii povestesc tipului de vocea blonda de ziua anterioara si raspunsul a venit scurt:”CU CE ALTE INFORMATII VA MAI POT FI DE AJUTOR?”

Say_No_to_Orange

2)Deci poveste incepe asa: eram la o bere cu pretenii si am lasat telefonul pe masa, dintr-o data vibreaza si unul dintre prieteni il ia sa vada, vede un mesaj gol de la 123, asa ca a trimis si el unul cu “ce plm vreti ma?” zuuuum s-o dus un euro si o data cu el s-au dus si zilele mele linistite in care nu eram spamat pe telefon. De atunci primesc cel putin 6 mesaje pe zi de la ei (6 ca ei trimit numai cate 2 deodata ca sa fie treaba treaba). E un concurs la care numai niste fraieri sau niste oameni MULT prea optimisti ar putea participa.

3)Primesc un mesaj intr-o zi, legat de o intamplre din acea zi…Mai spre seara, reprimesc acelasi mesaj( la ora aceea, era deja complet expirat continutul )…A doua zi il mai primesc de vreo 3 ori…Desi tel. e un Mitubishi Trium cu frecvente izbucniri de personalitate , imi dau seama ca pb. nu poate fi tel. In mom in care am primit msg, acesta ar trebui( logic, nu? ) sa fie sters de pe server.
Asa ca ma hotarasc sa sun la serviciul clientzi…Imi raspunde un operator la care ii expun pb. mea…Ca raspuns, primesc textul clasic: „Atzi schimbat tel. sa vedeti cum merge?” , de parca toata lumea are la dispozitie inca un telefon .Incerc sa-l lamuresc ca pb. sigur e la serverul lor, care a retinut msg si mi-l tot trimite. Nu, shi nu shi nu, nimeni nu poate citi msg care trec prin server( pe cine credea el ca prosteste? ), serverul functioneaza impecabil, sa incerc cu un alt telefon…
Chestia ciudata a fost ca, dupa acel telefon la Relatzii Client, n-am mai primit msg..Ce parere avetzi?

 

3 Responses to “Orange – telefonia de mare cacat !”

  1. Ms Yulyanna Says:

    :)))
    si ma intreaba lumea ca de ce nu prea mai folosesc orangeu’… oare?

  2. bogdan Says:

    Sa stii ca problema nu e neaparat din serverul lor! Si nici din telefonul tau! Problema ar putea fi din cauza sim’ului care transmite Orange’ului ca ca nu a primit mesajul tot…si are niste erori in pachete, deci nu trebuie sa dai vina pe tipul/tipa de la rel cu clientii sau pe serverul lor, ca trust me…primesc in fiecare zi sute daca nu mii de apeluri ciudate, cum ca nu se mai aprinde telu..si el nici macar nu are bateria bagata in telefon! Asta nu e motiv de suparare pe ei. Si nusj ce parere ai tu de orange, da’ din pacate sau din fericire, cele mai mari companii folosesc orange pentru ca au cea mai buna arie de acoperire! Si iti spun asta nu ca sa ma aflu in treaba ci sa ii fac pe unii sa se gandeasca de 2 ori inainte sa zica ceva!
    Aparentele insala!
    Bafta!

  3. NicuAdrian Says:

    Da confirm ca este cel de mai cacat serviciu din romania referitor la reclama cu bonus la reincarcare este mare teapa. Am trimis bonus la 321 apoi am reincarcat si ups nimica. Dupa o convorbire cu ei mi-au zis ca nu am trimis nici un mesaj apoi mi-au spus sa astept 24 de ore ca poate vine. or avea serverele pe alta galaxie:)). Culmea dupa cateva zile am sunat din nou ca nu am primit nici macar bonusul de reincarcare l-am primit dupa o cearta cu ei ca si la usa cortului. De accea ma voi muta in alta retea de telefonie pacat ca sunt la ei de 7 ani.


Lasă un răspuns

