Uita-te la viata prin parbriz,nu prin oglinda retrovizoare…

Pace si Iubire

Iubind în taină… Februarie 19, 2010

Filed under: Diverse — decofifa @ 00:19
Tags: , ,

Iubind în taină am păstrat tăcere,

Gândind că astfel o să-ţi placă ţie,

Căci în priviri citeam o vecinicie

De-ucigătoare visuri de plăcere.

Dar nu mai pot. A dorului tărie

Cuvinte dă duioaselor mistere;

Vreau să mă-nec de dulcea-nvăpăiere

A celui suflet ce pe al meu ştie.

Nu vezi că gura-mi arsă e de sete

Şi-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi.

Copila mea cu lungi şi blonde plete?

Cu o suflare răcoreşti suspinu-mi,

C-un zâmbet faci gândirea-mi să se-mbete.

Fă un sfârşit durerii… vin’ la sânu-mi.

Mihai Eminescu
 

Lasă un răspuns

